خرید سرویس ظروف چینی شیک و تک با قیمت مناسب و تخفیف ویژه

ظروف چینی رایج و مورد استفاده در بین ما ایرانیان است که به صورت تک و سرویس های متنوع قابل خریداری می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید سرویس ظروف چینی شیک و تک با قیمت مناسب و تخفیف ویژه

خرید سرویس ظروف چینی

خرید سرویس ظروف چینی ظروف چینی که در دهه های اخیر پا به بازار ما ایرانیان گذاشته است بخوبی توانسته بازار فروش خوبی را تصاحب کند، این ظروف دارای تنوع رنگ و طرح مختلفی هستند و به صورت سرویس و تکی قابل خریداری می باشند.

شست و شوی این ظروف باید با دقت کافی صورت بگیرد تا هم دچار شکستگی نشوند و هم خراش برندارند. اگر از این ظروف به درستی استفاده شود تا مدتها زیبایی خود را حفظ می کنند و نو می مانند.

اگر توانایی اقتصادی لازم برای خرید سرویس این ظروف را ندارید می توانید آن ها را به صورت تکی خریداری کنید و به مرور زمان، تیکه های مکمل آن را خریداری کنید و سرویس خود را کامل کنید.

بهترین پیشنهاد به نوعروسانی که به دنبال خرید جهیزیه هستند، خرید سرویس های چینی می باشد، زیرا بسیار شیک و زیبا هستند و دارای بشقاب، دیس، کاسه قوری و… هستند. این ظروف دارای ضخامت و وزن بالاتری نسبت به ظروف ارکوپال هستند و به راحتی نمی شکنند.

خانوار هایی که تعداد بالایی دارند می توانند سرویس های ۱۸ نفره و یا بیشتر از آن را خریداری کنند، این ظروف دارای ظاهری شیک و مجلسی هستند و برای مهمانی های مهم و رسمی قابل استفاده می باشند.

ظروف چینی موجود در بازار دارای کیفیت های مختلفی هستند و باید دانش کافی برای تشخیص جنس اصل و تقلبی را داشته باشید، در غیر این صورت ممکن است جنس بی کیفیت به شما فروخته شود.

شما حتی می توانید این ظروف را به صورت آنلاین خریداری کنید، کافیست از سایت های معتبر محصول دلخواهتان را انتخاب کنید و با پرداخت هزینه در اسرع وقت آن را تحویل بگیرد، بسته بندی محصول برای ارسال به نقاط مختلف کشور به گونه ای است که خطر شکستگی ندارد و با احتیاط کامل حمل می شوند.

این ظروف در رستوران های شیک و مجلل که مشتریان خاص دارند مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا استفاده از این ظروف در این مکان ها سبب جلب توجه مشتریان می شود و این امر سبب معروفیت رستوران ها و افزایش مشتریان آنها می شود.

این سرویس ها همچنین دارای پارچ و لیوان و لیوان های چای خوری و… هستند که این امر خود باعث محبوبیت این ظروف شده است زیرا اگر بخواهیم تمام این ظروف را به صورت تیکه تیکه بخریم بسیار هزینه بر می باشد.

ظروف چینی در انواع گل دار و ساده و… تولید می شوند که همگی بسیار زیبا هستند، نوع گل دار آن بسیار متنوع است، و گل آنها در رنگ های مختلف می باشد.

معمولا مهم ترین کاربرد ظروف چینی برای مهمانی ها است، چون هم خیلی مجلسی طور هستند هم برای استفاده های روزمره، سنگین هستند و برای شست و شو ممکن است سخت باشد.

برای شستن این ظرف ها بهتر است از اسکاج ها نرم و بدون سیم استفاده شود تا آسیبی به طرف نرسد همچنین اگر ظرف ها را روی هم قرار می دهید بهتر است یک لایه نازک دستمال میان آنها قرار دهید تا روی هم کشیده نشوند و خش دار نشوند.

قیمت سرویس ظروف چینی

قیمت سرویس ظروف چینی قیمت این ظروف متفاوت است و به عوامل زیادی بستگی دارد اما مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت این ظروف، کیفیت محصول است، شاید شما هم دیده باشد اجناس مشابه به ظروف چینی با قیمت پایین تر، اما قیمت پایین ملاکی برای خرید نیست زیرا انچه که مهم است جنس و کیفیت محصول می باشد.

جنس های تقلبی و مشابه این طروف، بسیار نازک و سبک تر هستند و از جنش درجه دو و سه ساخته می شوند، همچنین پس از مدت کوتاهی استفاده و شست و شو، رنگ و زیبایی اولیه ی خود را از دست می دهند.

شرکت های تولید این محصولات روزانه در پی تولید محصولات جدید و متنوعی هستند، چون این ظروف در سراسر جهان مشتری دارند و جلب رضایت آنها در اولویت اول است تا بازار جهانی خود را از دست ندهند به همین دلیل متنوع ترین و زیبا ترین ظروف را تولید می کنند.

این محبوبیت جهانی سبب شده شرکت های زیادی در جهت تصاحب بازار های ان دست به کار شوند و محصولاتی مشابه تولید کنند و تا به امروز نا موفق بوده اند، پس با توجه به موارد گفته شده، بهتر است برای خرید محصول از افرادی که شناخت کافی دارند کمک‌ بگیرید و یا از جای معتبر خرید کنید تا محصول اصل و با کیفیت بخرید.

کشید چاقو و چنگال با ضربه روی این ظروف ممکن است به بافت آنها آسیب برساند بهتر است هنگام استفاده از ظروف با احتیاط برخورد کنید.

شما حتی می توانید برای افرادی که می خواهید هدیه دهید (زن) از این ظروف بخرید، بسیار شیک و زیبا هستند و معمولا مورد پسند همگان هستند، و حتی اگر توان خرید آن را ندارید می توانید چند تیکه از آن، مانند پارچ و لیوان، یا قوری و لیوان چای خوری و… هدیه دهید.

درکل قیمت این ظروف نسبت به کیفیت، موارد استفاده، تنوع و… بسیار مناسب است زیرا سرویس کامل آنها تمامی ظروف مورد نیاز شما را دارد. در ضمن، شما می توانید با پیگیری های متعدد از زمان تخفیف ای ظروف آگاهی پیدا کنید و در آن زمان با خرید محصول از تخفیفات ویژه برخوردار شوید.

اگر تمایل به خرید محصول دارید بهتر است با مراجعه حضوری خرید کنید زیرا در این صورت می توانید محصول را از نزدیک ببینید و از جنس آن اطمینان حاصل کنید. اما اگر به هر دلیلی توان مراجعه حضوری را ندارید بهتر است از جای معتبر که قبلا خود و یا آشنایان خرید کرده اید محصول را تهیه کنید.

این ظروف که تولید کشور چین هستند وابسته به قیمت دلار در نوسان قیمت هستند و با توجه به عوارض گمرکی قیمت بالا یا پایین تری دارند در هر صورت وجود ظروف اصل چینی در خانه های ایرانی امروزه به امری واجب و رایج تبدیل شده است و معمولا در مهمانی های مهم از این ظروف استفاده می شود.

این ظروف را می توانید در یخچال نیز قرار دهید و هیچ آسیبی به آنها نرسد. ظروف چینی همچنین دارای جا ادویه های شش تیکه نیز هستند که می توانید با ظروف زیبای خود ست کنید و از زیبایی و تناسب آنها لذت ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما