سرویس آرکوپال لاکچری به همراه خرید بدون واسطه و لیست قیمت

ظروف آرکوپال چند سالیست که راه خود را در بازار پیدا کرده است. ظروف اوپال در بازار ایران به دلیل ارزانی و در عین حال زیبایی و استحکام بالا جزء کالاهای پرطرفدار هستند. سرویس آرکوپال لاکچری به همراه خرید بدون واسطه و لیست قیمت در سایت های مختلف قابل یافتن است.

سرویس آرکوپال لاکچری به همراه خرید بدون واسطه و لیست قیمت

سرویس آرکوپال لاکچری

سرویس آرکوپال لاکچری اخیرا ظروف آرکوپال آنچنان توانسته در این مدت کم پس از پیدایش راه خود را در بازارها بیابد که حتی در جهیزیه نیز یک پای ثابت شده است. ظروف اوپال نسبت به چینی دارای وزن کمی بوده و به دلیل طراحی آسانتر آن اشکال و طرخ های متنوع تری از آن در بازار یافت می شود. این ظروف در واقع ترکیبی از چینی و شیشه است و دارای خواصی از هردو است. عمدتا دارای ترکیباتی نظیر کربنات سدیم فلدسپات سیلیس پودر آهک و غیره هستند. این ظروف در حرارت بالا تولید می شوند و در مقابل حرارت مقاوم هستند. ظروف آرکوپال همگی سفید رنگ هستند و رنگ های مختلفی که در بازار می بینیم به دلیل لعاب روی آن است.

شاید همیشه خانم های خانه نگران شکستن یا لب پر شدن ظروف چینی خود هستند اما ظروف آرکوپال به دلیل مقاومت بالایی که دارند کمتر شکسته یا لب پر می شوند. این موضوع به دلیل ترکیبات و فرآیند تولید آن است. مقاومت ظروف آرکوپال درمقایسه با ظروف چینی پنج برابر است. تمام ظروف چینی که در خانه مورد نیاز است همانند بشقاب نعلبکی قوری سرویس های پذیرایی فنجان و غیره را می توان از جنس آرکوپال نیز تهیه نمود. حتی ظروف آرکوپال را می توان در فر قرار داد اما قبل از این کار باید راهنمتی آن را بخوانید یا از فروشنده راهنمایی بخواهید.

ظروف اوپال در دو نوع عمده طبیعی و مصنوعی وجود دارد. نوع طبیعی آن از سنگ اوپال که نوعی سنگ رسوبی بوده و از جنس سیلیکا های آب دار است ساخته می شود. این سنگ ها در ترک ها و شکاف های کوه های آتشفشانی یافت می شود. اما نوع مصنوعی از ترکیب چینی و شیشه در حرارت بالا تولید می شود.

ظروف آرکوپال هنوز نتوانسته جای ظروف چینی را در بازار بگیرد. این مکضوع بیستر به دلیل رسمی تر بودن و لوکس بودن ظروف چینی است. از قدیم الایام سرویس چینی در جهیزیه ها وجود داشته است. شاید شما هم تجربه این را دارید که مادر خانه نسبت به ظروف چینی جهیزیه خود حساسیت خاصی دارد و اگر به طور ناخواسته در کودکیتان ظرفی از سرویس چینی مادرتان را شکسته باشید احتمال زیاد طعم دمپایی های مادر را چشیده اید. هیچ ظرفی هنوز نتوانسته بازار ظروف چینی را سیطره کند چراکه حس لوکس بودن در عین نوستالژیک بودن مشخصه ظروف چینی است. اما بیستر در خانه ها از ظروف چینی برای پذیرایی از مهمانان مهم استفاده می شود و برای استفاده خود خانواده از ظروف ارزان تر مثل آرکوپال استفاده می شود. گرچه اخیرا با توجه به کیفیت و زیبایی منحصر به فردی که در ظروف آرکوپال استفاده می شود از این ظرف ها در مهمانی ها هم استفاده می شود. حتی از این ظروف در رستوران ها سالن های غذاخوری تالار ها و غیره نیز استفاده می شود.

شاید در بازار اسم آیروپال را هم شنیده باشید. آیروپال همان آکروپال است و تنها تفاوت آن ها با هم شرکت اصلی تولید کننده آن هاست.

مزایایی از ظروف آکروپال را توضیح دادیم اما می خواهیم توضیحات کامل تری در این خصوص ارئه دهیم. مقاومت خوب اولین گزینه ای است که در هنگام خرید یک ظرف باید به آن توجه کنیم. شاید شما هم از شکستن متعدد ظروف خانه خود خسته شده باشید و به دنبال ظروفی باشید که علاوه بر زیبایی دارای استحکام قابل قبول نیز باشند. وزن کم یکی دیگر از مزایای این ظروف است. اگر دچار مشکلات کمر درد باشید ظروف چینی شاید به دلیل سنگینی برای شما اذیت کننده باشد. اگر به دنبال ظروفی سبک برای آشپزخانه خود برای مصارف خانوادگی و پذیرایی هستید ظرف های آکروپال گزینه ای مناسب خواهد بود. اگر زیاد از مایکروویو و مایکروفراستفاده می کنید برای شما خرید ظروفی که بتوان در این وسایل قرار داد بهتر و به صرفه تر خواهد بود. ظروف آرکوپال به دلیل ترکیبات مورد استفاده و نحوه ساخت دارای مقاومت بالایی در برایر حرارت هستند.

اگر به دنبال مارک های معتبر آرکوپال در ایران هستید بهترین و قدیمی ترین مارک های خارجی آن لومینارک و دسینی است. اما در ایران نیز کارخانجات زیادی وجود دارد که تولیدات با کیفیتی تولید می کنند. خوشبختانه در ایران این تولیدات توانایی رقابت به تولیدات خارجی و مارک ها معتبر نیز دارد. از جمله مارک های معروف ظرف های آرکوپال در ایران می توان به آذین اوپال پار اوپال و مقصود اوپال اشاره نمود. با توجه به مزایای که برای این ظروف گفته شد و قیمت مناسبی که دارند می تواند یک انتخاب خوب برای یک پذیرایی لاکچری باشد. هر روزه پیشرفت های عالی در این ظروف به وجود می آید. روش های جدید طراحی افزایش استحکتم و طرح های خلاقانه جدید می تواند کمک کند تا در آینده این ظروف پا جای پای ظروف چینی گذاشته و بازار آن را تحت تاثیر قرار دهد. در هنگام خرید این ظروف تعداد پارچه آن را می توانید بر حسب نیاز خود و خانواده خود انتخاب کنید. این ظروف در انواع و تعداد مختلف وجود دارد و می توان گفت اخیرا تنوع سرویس های آن از ظروف چینی سبقت گرفته است.

باید در هنگام خرید این ظروف به اصل بودن آن توجه کنید. متاسفانه مثل هر کالای دیگری این ظروف نیز دارای انواع تقلبی در بازار هستند و حتما در زمان خرید باید اقدامات لازم مانند بررسی اطلاعات روی کارتن برند و غیره را انجام داد.

لیست قیمت سرویس آرکوپال

لیست قیمت سرویس آرکوپال قیمت این ظروف با توجه به طرح تعداد پارچه کیفیت و داخلی یا خارجی بودن متفاوت است. انواع داخلی این ظرف ها به دلیل اینکه هزینه حمل و نقل و گمرک ندارد نسبت به همتایان خارجی خود ارزان تر است. کیفیت ظروف ایرانی خوشبختانه بسیار عالی بوده و مورد استقبال مشتریان واقع شده است. همانطور که گفته شد باید مراقب انواع تقلبی این ظروف باشید چراکه اگر از لعاب غیر استاندارد یا ترکیبات اصلی نامناسب استفاده شده باشد ممکن است منجر به بروز برخی مسمومیت ها و بیماری ها شود. اگر لعاب کاری در شرایط ویژه و استاندارد و با مواد مناسب انجام نشده باشد می تواند مواد سمی را وارد غذا نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما