ظروف آشپزخانه استیل و انواع آن با قیمت ارزان در فروشگاه های اینترنتی

ظروف آشپزخانه استیل در انواع مختلف تولید می شود و کاربرد های مختلفی دارند، از انواع آن با قیمت ارزان در فروشگاه های اینترنتی به فروش می رسند که خرید را برای خریداران راحت کرده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

ظروف آشپزخانه استیل و انواع آن با قیمت ارزان در فروشگاه های اینترنتی

ظروف آشپزخانه استیل

ظروف آشپزخانه استیل ظروف آشپزخانه استیل از مزایای بالایی برخوردار هستند، ظروف استیل به دلیل عمر بالا و دوام طولانی موجب محبوبیت در میان کدبانو ها شده است.

ظروف استیل از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند که هم در خانه ها و هم در آشپزخانه های حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند، چند مورد از مزایای غیر قابل انکار راجع به ظروف آشپزخانه استیل آورده شده است.

۱_ مقاومت بالا

استیل یک فولاد ضد زنگ است و تخریب نمی شود، هر چقدر محصول از ضخامت بالایی برخوردار باشد، ماندگاری آن نیز بیشتر می شود، پس هرچقدر از لایه های بیشتری برای ساخت آن استفاده شده باشد، عمر آن نیز طولانی خواهد بود و این ظروف چندین دهه دوام خواهد آورد و حتی میشود آن ها را برای نسل های بعدی منتقل کرد.

۲_ سهولت در تمیز کردن

ظروف استیل سطحی صاف و غیر متخلخل دارند و این موجب راحت تمیز شدن آن ها می شود، استیل به اندازه ای مقاوم است که بتوانید به آسانی کثیفی ها و باقی مانده غذا را از روی آن پاک نمایید، اما یادتان باشد که از سیم ظرفشویی استفاده نکنید، زیرا روی آن خراش می اندازد و محصول دیگر براقیت نخواهد داشت.

تابه ها، قابلمه ها و سایر ظروف استیل را می توان بار ها و بار ها خیس کرد و یا در ماشین ظرفشویی قرار داد و بدون اینکه به آن آسیبی وارد شود، شست. این موجب بهداشتی بودن ظروف می باشد.

۳_ عدم نیاز خاص به تعمیر و نگهداری

استیل یکی از محصولاتی است که در عمر خود نیازی به نگهداری خاصی ندارد و می توان از آن بدون نگرانی روزانه برای پخت و پز و سرو غذا استفاده کرد، نه میشکند و نه سوراخ می شود به همین دلیل عمر طولانی دارد، در کل ظروفی که از جنس استیل هستند توسط یک شوینده مثل صابون یا مایع ظرفشویی شسته می شوند و خشک می شوند و بار ها مورد استفاده قرار می گیرند و تا یک عمر شما دوام دارند.

۴_ غیر واکنشی در مواجه با غذاهای خاص

بر خلاف دیگر فلزات، استیل به مواد غذایی خاصی که دارای اسید بالا هستند واکنش نشان نمی دهد این ویژگی موجب شده که بتوانید از غذاهای بسیار اسیدی همچون سس گوجه فرنگی و غذاهای حاوی ماهی را بدون خطر نفوذ مواد شیمیایی به مواد غذایی شما بپزید و نوش جان کنید.

۵_ وزن سبک و استفاده راحت

آیا تا به الان سعی کرده اید که یک قابلمه چدنی را با یک دست بلند کنید؟ می بینید که سنگین است و بلند کردن آن دشوار می باشد، اما استیل برای پخت و پز و نگه داری در کابینت جزو ظروف سبک شمرده می شوند و دست و پا گیر نخواهند بود پس در زمان پخت و پز کارآمد تر هستند.

۶_ دارای سبکی مدرن و ظاهری براق

ظروف استیل با هر سبکی هماهنگی دارد و همیشه با ظاهر صیقلی و براق خود زیبایی و درخشندگی را به محیط آشپزخانه شما می بخشد، استیل بسیار خوب به نظر می رسد، داشتن یک سماور استیل براق بر روی اجاق گاز ظاهری مدرن به آشپزخانه می دهد، این ظروف به راحتی خراش بر نمی دارند، فرورفته نمی شوند و برای چندین سال در آشپزخانه شما کنار دست شما وظیفه خود را انجام می دهند.

۷_ قابلیت بازیافت استیل

استیل یک ماده قابل بازیافت است، پس اگر به فکر تعویض ظروف آشپزخانه خود افتاده اید هیچ نگران نباشد و بابت دور انداختن ظروف استیل خود احساس گناه نکنید زیرا این وسایل می توانند دوباره ذوب شوند و به ظروف یا وسایل دیگری تبدیل شوند

۸_ مقرون به صرفه بودن

ظروف استیل بر اساس میزان استفاده از کیفیت بالایی برخوردار است و سال ها می توان از این ظروف استفاده کرد، پس نیاز به خرید مجدد انواع ظروف نمی باشد، پس از این نظر بسیار مقرون به صرفه هستند.

برای اینکه بتوانید ظروف استیل آشپزخانه خود را در بهترین حالت نگه دارید تا بتوانید تا آخر عمر از آن ها استفاده کنید، به نکاتی که در زیر برای مراقبت های آن آورده شده است عمل کنید؛

بعد از اینکه قابلمه ها و تابه هایتان را استفاده کردید، حتما آن را بشویید تا هیچ لکه ای روی آن باقی نماند و از سوختگی آن در طول زمان جلوگیری شود.

با کمی جوش شیرین و یک پد تمیز کردن مصنوعی روی آن را جلا دهید تا ظروفی زیبا و براق داشته باشید، این کار را فقط برای بیرون ظروف انجام دهید.

اگر مواد غذایی به این ظروف چسبید با صابون رفع کنید، اگر دیدید که خیلی مقاوم است، یک شب آن را خیس کنید و بعد با مایع یا صابون بشویید.

قیمت ظروف آشپزخانه

قیمت ظروف آشپزخانه آشپزی یک هنر می باشد و احتیاج به داشتن ابزار و وسایل خاصی دارد، ظروف آشپزخانه ابزار آشپزی هستند که موجب می شود بهترین تجربه را در آشپزی های شما ایجاد کند و شما باید بهترین ظروف را برای سلامتی خود انتخاب کنید.

داشتن ظروف آشپزخانه خوب و مناسب می تواند به شما در زمان آماده سازی، پخت، نگه داری و سرو غذا کمک کنند و انجام این کارها بدون ظروف آشپزخانه غیر ممکن خواهد بود، ظروف آشپز خانه ممکن است از جنس های مختلفی باشد.

مرسوم ترین آن ها روی، مس، پلاستیک، چوبی، استیل، شیشه ای و غیره می باشد که هر کدام کارایی های مختلفی دارند، هر ظرفی ممکن است با هر جنسی ساخته شود و مورد استفاده قرار بگیرد، اما مهم ترین ویژگی یک محصول با دوام بودن و با کیفیت بودن آن است و ظروف مورد نظر باید به آسانی تمیز شوند‌.

به هر حال هر آشپز ماهری به انواع ظروف آشپزخانه برای کار خود نیاز دارد تا بتواند مهارت های خود را به نمایش گذاشته و بهترین و لذیذ ترین غذا را ارائه کند.

ظروف آشپزخانه بسیار متعدد است که نام بردن همه آن ها امکان پذیر نیست اما مواردی وجود دارد که همه باید از آن ها داشته باشند، چاقو، قیچی، کاردک، هم زن، انبر، ماهی تابه، قابلمه، رنده، آبکش، قاشق، چنگال، مخلوط کن، کاسه، بشقاب، تخته گوشت، جا ادویه ای، جا حبوبات، لیوان، فنجان و غیره همگی جزو ظروف آشپزخانه محسوب می شوند که ممکن است از یک جنس و یا ترکیبی از مواد مختلف باشند.

وسایل آشپزی و ظروف آشپزخانه دارای لیست بی انتها می باشد و هر وسیله ای که به فرایند پخت و پز کمک کند، یک ظرف ضروری آشپزخانه محسوب می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما